Тема 3-4. Проведення рухливих ігор для розвитку фізичних якостей
Спеціальність Середня
освіта (фізична культура)
Кількість навчальних годин 4
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про методику
проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури; готує майбутніх
спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.
Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у проведенні рухливих
ігор; вміти організовано і цілеспрямовано проводити ігри для учнів
загальноосвітніх закладів для розвитку різних фізичних якостей. Вміти проводити
ігри-естафети.
III.
Виховна ціль: виховувати працездатність, почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
ТМФВ
|
Методичні особливості розвитку фізичних якостей
|
Правильно вибирати РГ для розвитку фізичних якостей та для різних вікових
груп
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап (рухливі ігри на розвиток уваги, спритності,
координації рухів, ігри-естафети; контроль ММ та модульний контроль); заключний
етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
15
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9
10
11
12
13
14
|
Основний етап
Заєць без лігва
Вудочка
Фізкульт-ура
Хто влучніший
Наступ
Тиша
Не залишай м’яч на підлозі
Не замочи ноги
Квач парами
Пастух і вівці
Збий ковпак
Три проти трьох у шрафному майданчику
Через гравця
Естафета-слалом
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
55
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання(вивчення ігор і підбір)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий