понедельник, 11 февраля 2019 г.

Тема 3-4. Проведення рухливих ігор для розвитку фізичних якостей

Тема 3-4. Проведення рухливих ігор для розвитку фізичних якостей


Спеціальність  Середня освіта (фізична культура)
Кількість навчальних годин   4
I.                   Актуальність теми: дана тема надає знання про методику проведення рухливих ігор на уроках фізичної культури; готує майбутніх спеціалістів до проведення уроків та занять в навчальних закладах
II.                Навчальні цілі заняття: удосконалюватись у проведенні рухливих ігор; вміти організовано і цілеспрямовано проводити ігри для учнів загальноосвітніх закладів для розвитку різних фізичних якостей. Вміти проводити ігри-естафети.
III.             Виховна ціль: виховувати працездатність, почуття відповідальності
IV.             Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
Знати
Вміти
ТМФВ
Методичні особливості розвитку фізичних якостей
Правильно вибирати РГ для розвитку фізичних якостей та для різних вікових груп
Охорона праці
ПТБ
Надавати першу допомогу у разі потреби

V.                Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття, розминка); основний етап (рухливі ігри на розвиток уваги, спритності, координації рухів, ігри-естафети; контроль ММ та модульний контроль); заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)

VI.             План та організаційна структура практичного заняття

№ п.п
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
Методи контролю і навчання
Матеріали методичного забезпечення
Час у хв.
I.
1.
2.
3.
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
Розповідь викладача; показ; імітація
План практичного заняття; картка з ЗРВ


15

II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9
10
11
12

13
14
Основний етап
Заєць без лігва
Вудочка
Фізкульт-ура
Хто влучніший
Наступ
Тиша
Не залишай м’яч на підлозі
Не замочи ноги
Квач парами
Пастух і вівці
Збий ковпак
Три проти трьох у шрафному майданчику
Через гравця
Естафета-слалом
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів



Практичний показ; пояснення; виконання

Ігрова картотека



55
III .
1.

2.

Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання(вивчення ігор і підбір)
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
Аналіз
Ігрова картотека


10

Комментариев нет:

Отправить комментарий