воскресенье, 10 мая 2020 г.

10 дистанційний тиждень

1. Дати відповідь на тести
Тест № 3.  Практичне використання рухливих ігор

1.В процесі гри тренер може оцінити
1-4.Відношення до партнерів по команді
1-2.Прояв боягузтва й нерішучості
1-1.Прояв спортсменом ініціативи й наполегливості, уміння боротися до кінця, виконання правил гри
1-3.Відношення до суперників по грі

2.Що фіксує тренер у протоколі під час проведення ігор
2-4.Прізвища кращих гравців
2-2.Час гри
2-2.Певні показники
2-3.Порушення під час гри

3.Задача початкового етапу підготовчого періоду пов'язана
3-3.Збереження емоційного настрою
3-4.Зменшення гемоглобіну
3-1.З підвищенням загального рівня функціональних можливостей
3-2.Поглибленого освоєння й удосконалювання рухових навичок

4.Найважливіший засіб удосконалювання в змагальному періоді
4-3.Тренувальні заняття
4-1.Змагання
4-2.Гра
4-4.Активний відпочинок

5.Гра  «Командне звалювання» проводиться під час
5-3.Занять фехтуванням
5-1.Занять боротьбою
5-2.Занять плаванням
5-4.Занять легкою атлетикою

6.Рухливі ігри сприяють рішенню завдань
6-1.Фізичної, технічної й тактичної підготовки спортсменів
6-4.Рухливі ігри не сприяють вирішенню ніяких завдань
6-2.Тільки фізичної, технічної підготовки
6-3.Тільки тактичної підготовки

7.Ігри «Команда швидконогих», «Виклик номерів», «День і ніч», «Перебіжки з виторгом», «Місто за містом», «Порожнє місце», «Зустрічна естафета», «Кругова естафета», «Колесо» використовують під час занять
7-3.Легкою атлетикою
7-1.Баскетболом
7-2.Волейболом
7-4.Плаванням

8.Гра «Вудочка» розвиває
8-2.Витривалість
8-3.Спритність, силу, витримку
8-1.Швидкість, спритність, витримку
8-4.Швидкість, точність

9.Естафета "Закрутилась голова" розвиває
9-3.Силу
9-1.Спритність
9-2.Витривалість
9-4.Гнучкість

10.З набивними м'ячами проводять такі ігри
10-3.Слухай сигнал
10-4.Два Мороза
10-1.М'яч ловцеві
10-2.Встигни проскочити


Тест № 4.  Методика проведення рухливих ігор в позашкільній діяльності та в урочний час

1.Яка температура повітря повинна бути в спортивному залі під час занять?
1-3.+10 – 12 ºС
1-4.+6 – 11 ºС
1-1.+15 – 16 ºС
1-2.+20 – 25 ºС

2.Ігри  на перервах необхідно закінчувати
2-3.Безпосередньо з дзвоником на урок
2-4.Поки діти не награються
2-1.За 3-4 хвилини до дзво¬ника на урок
2-2.За 1-2 хвилини до дзвоника на урок

3.Рухливі ігри застосовуються на вечорах, свя¬тах для
вивченого
3-1.Цікавості і розваги
3-2.Розвитку фізичних якостей
3-3.Закріплення
3-4.Вивчення нових ігор і отримання призів

4.Загальне керівництво і контроль за проведенням годин здоров'я здійснює
4-3.Батьки і організатори годин здоров’я
4-1.Директор школи або його за¬ступники
4-2.Вчитель фізичної культури
4-4.Фізорг та класний керівник

5.Для позашкільної роботи підбирають  ігри
5-2.Малорухливі ігри з коротким сюжетом
5-3.Взагалі не підбирають
5-1.Значно глибше по змісту, що вимагають більше часу для їхнього проведення, але для меншої кількості дітей
5-4.Ігри великої рухливості

6.Якими вправами рекомендується починати розминку під час проведення занять
6-3.З великим фізичним навантаженням
6-1.Простими по координації
6-2.Інтенсивними
6-4.Біг зі зміною напрямку


7.Скільки занять ФК на тиждень в учнів молодших класів
7-3.1
7-4. 2
7-1.3
7-2. 4

8.Чи є чіткі і суворі правила у грі «Невидимки»?
8-3.Такої гри не існує
8-4.Правил для ігор взагалі немає
8-1.Так
8-2.Ні

9.Дотримання  правил гри сприяє
9-3.Вивченню речитативів
9-1.Вихованню чесності й справедливості, свідомої дисципліни
9-2.Розвитку фізичних якостей
9-4.Підвищенню оцінки за урок

10.У зміст ігор з плавання для новачків входять вправи
10-3.Пропливання відрізків за допомогою ніг без допомоги рук
10-1.Видих у воду, відкривання очей у воді
10-2.Ігри з елементами фігурного плавання з ластами й без ластів
10-4.Стрибки з тумбочки

Комментариев нет:

Отправить комментарий